4. Oljka

Dobrovo – Drnovk – Višnjevik – Krasno – Korada – Lig – Lovišče – Strmec – Britof – Golo Brdo – Vrhovlje pri Kožbani – Kožbana – Pristavo – Neblo –Dobrovo

Izhodiščna in končna točka: Dobrovo
Najvišja točka: Korada, 750 m
Višinska razlika: 644 m
Dolžina: 48 km
Zahtevnost: zelo zahtevna, 80% asfalt in 20% makadam, primerna za gorsko kolo

V križišču na Dobrovem zavijemo levo v smeri Neblo.
Po rahlem spustu mimo Vinske kleti »Goriška Brda« se na križišču peljemo naravnost skozi vas Drnovk, Višnjevik in Krasno. Za vasjo Krasno zavijemo na odcepu na levo, na slemensko cesto Vrhovlje-Lig, kjer je še cca. 7 km poti od koder lahko uživamo ob lepem razgledu na dolino reke Soča in celotna Brda.

Na razpotju pod Korado zavijemo desno, kjer se nam odpre čudovit pogled na Benečijo. Od tu se spustimo naravnost v vas Lig, v vasi zavijemo na levo. Sledi strm spust skozi Lovišče in Strmec do Britofa. V Britofu zavijemo levo na makadamsko pot, po kateri se vozimo cca. 10 km ob državni meji skozi kraj Mišček, tik ob reki Idrijci, kjer se v poletni vročini v njenih tolmunih lahko tudi ohladimo, do vasi Golo Brdo.

V Golem Brdu zavijemo levo v strmino v smeri Dobrovo. Peljemo se skozi Vrhovlje pri Kožbani in Kožbano, sledi še strm spust do potoka Kožbanjšček in zaključna ravnina mimo Peternela in Neblega do Dobrovega.